FANDOM

Oksana Mysiuha                                                           Iwano-Frankiwsk, 09.04.13 r.

ur. 23.05.1992 r. w Iwano-Frankiwsku

ul. Iwana Pawla II 17 m. 26

76009 Iwano-Frankiwsk

tel. 0988889675

                Biuro Przekładu

                    ul. Miła 4

                    Iwano-Frankiwsk

                    Iwan Fedoriw

Szanowny Panie,

W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w gazecie “Afisza Przykarpattja” 05.04 chciałaby wyrazić swoje zainteresowanie ofertą pracy w Państwa biurze.

Dzięki wykształceniu filologicznemu posiadam wiedzę praktyczną oraz teoretyczną z zakresu tłumaczeń tekstów polskojęzycznych. Dodatkowym wzmocnieniem moich kwalifikacji są ukończone  Praktyk Językowych w Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS w Lublinie, które pozwalają mi swobodnie tłumaczyć teksty, zachowując sens sformułowań, które nie mają odpowiedników w języku ukraińskim. Wsparciem moich kwalifikacji jest umiejętność przekazywania oryginalnych kontekstów kulturowych, co pozwala stworzyć przekaz przyjazny czytelnikowi, mający cechy oryginału.

Chętnie i szybko się uczę i posiadam wiele umiejętności cennych w pracy w zespole. Potrafię posługiwać się komputerem i pakietem programów biurowych.

Jestem osobą odpowiedzialną i pracowitą, a także komunikatywną i bezpośrednią. Chętnie pracuję w grupie, ale czuję się dobrze także w pracy indywidualnej. Chciałaby móc wykorzystać te atuty w pracy z korzyścią dla Pańskigoj biurza, a także dla mojego rozwoju zawodowego.

Z przyjemnością stawię się na rozmowie kwalifikacyjnej, na której osobiście będę mógł się Państwu zaprezentować.

 Z wyrazami szacunku

Oksana Mysiuha